Συμμετοχή του σχολείου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής “Αριστοτέλης”

Την Παρασκευή 24/4/2026, είκοσι μαθητές των τάξεων Β΄, Γ΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου του Σχολείου μας συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής “Αριστοτέλης”, που διοργανώνει το Τμήμα Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μαθητές μας διαγωνίστηκαν στα απαιτητικά θέματα του Διαγωνισμού και απέδειξαν έμπρακτα την αγάπη τους για τη Φυσική ενώ παράλληλα καλλιέργησαν πνεύμα ευγενούς άμιλλας.

Υπεύθυνες για το Διαγωνισμό στο Σχολείο μας ήταν οι εκπαιδευτικοί Τρεμπέλα Ευδοξία και Ανδρίτσου Κωνσταντίνα.

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts