Εκπαιδευτική δράση “Παίζοντας με τις Φυσικές Επιστήμες”

Το Σάββατο 25/4/2026 οι μαθητές Ασπιώτης Κωνστάντιος, Βογιατζής Λουκάς και Πουτουρίδης Νικόλαος της Β΄ Γυμνασίου του Σχολείου μας συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση “Παίζοντας με τις Φυσικές Επιστήμες”, που πραγματοποιήθηκε στους χώρους του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η δράση, που συνδύαζε γνώσεις Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο, οργανώθηκε από τα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών Τούμπας, Κέντρου και Ευόσμου, τους Συμβούλους Εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης και το Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Τους μαθητές συνόδευσε η Φυσικός του Σχολείου μας κ. Τρεμπέλα Ευδοξία.

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts