Την Τρίτη 12 Μαΐου 2026, μαθητές της β’ και α’ γυμνασίου του σχολείου μας, συμμετείχαν στην εκπαιδευτική βιωματική δράση με τίτλο: «Η Εξιχνίαση του Μυστηρίου στη Βυζαντινή Θεσσαλονίκη». Στο πλαίσιο της δράσης οι μαθητές μας επισκέφθηκαν βυζαντινά μνημεία της πόλης μας, συμμετείχαν σε ιστορικά τεκμηριωμένα σενάρια και κλήθηκαν να λύσουν ένα μυστήριο μέσα από συνεργασία.

Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον φορέα AeliaPath .
Υπεύθυνοι της δράσης είναι οι εκπαιδευτικοί Σοφία Λασκαρίδου (ΠΕ01) και Μαρία Βαλιάκα(ΠΕ05). Συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν οι Σοφία Λασκαρίδου και Μαρία Κοντοβά. (ΠΕ02).
