Ενεργοποιούμαι – Ενημερώνω - Παρακινώ
Ενεργοποιούμαι – Ενημερώνω - Παρακινώ
Οι μαθητές της Β’ και Γ’ Γυμνασίου στα πλαίσια των διαδικτυακών μαθημάτων που πραγματοποίησαν καθ΄ όλη τη διάρκεια της περιόδου του κλεισίματος της σχολικής μονάδας, λόγω της εμφάνισης του Covid-19 και για το μάθημα της Πληροφορικής, συνδημιούργησαν συνεργατικά δύο ψηφιακούς τοίχους αξιοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο paddlet με περιεχόμενο θέματα ενεργού πολιτειότητας και προβολής κοινωνικών δομών της γειτονιάς και της πόλης της Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, οι μαθητές δημιούργησαν α) έναν ψηφιακό τοίχο με τίτλο: Ενεργός πολίτης – Πολιτειότητα, όπου ανάρτησαν συννεφόλεξα και παλαιότερες δράσεις και β) έναν ψηφιακό τοίχο με τίτλο: Το κοινωνικό/αλληλέγγυο πρόσωπο της γειτονιάς μου και της πόλη μου.
Στόχος τους ήταν να παρακινήσουν και να ενεργοποιήσουν τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου, εκτός κοινότητας του «Νοιάζομαι και Δρω», καθώς και τις οικογένειές τους, για να προσφέρουν με τον τρόπο τους, ακόμα και σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες ζωής, τη βοήθειά τους σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως για παράδειγμα σε άτομα τρίτης ηλικίας που ζουν μόνα τους δίπλα μας.